Grupul Pro TV, care detine pe plan local sapte televiziuni (Pro TV, Pro 2, Pro X, Pro GOLD, Pro CINEMA, MTV Romania si Pro TV International) a obtinut, in trimestrul al patrulea din 2017, venituri nete in valoare de peste 63 milioane de dolari, reprezentand o crestere de 9% la o rata constanta a cursului de schimb valutar fata de aceeasi perioada a anului 2016.

In perioada ianuarie-decembrie 2017, grupul Pro TV a obtinut un venit net in valoare de peste 191 milioane de dolari, in crestere cu 9,5% la o rata constanta a cursului de schimb valutar, comparativ cu aceeasi perioada a anului 2016. Cresterea inregistrata in 2017 in Romania reprezinta cea mai mare crestere la nivelul tarilor pentru care CME a raportat rezultatele financiare (Bulgaria, Cehia, Romania si Slovacia).

La nivelul rezultatelor de audienta inregistrate in perioada octombrie-decembrie 2017, grupul PRO TV si-a mentinut pozitia de lider pe toate segmentele de public. La nivelul publicului comercial, cu varsta intre 18 si 49 ani, grupul Pro TV a obtinut o medie de 4.7 puncte de rating si 27.0% share.

In 2017, grupul Pro TV a obtinut pe segmentul publicului comercial pe durata intregii zile o medie de 4.6 puncte de rating si 27.4% share.

Libra Internet Bank, profit...
Citeste si: Libra Internet Bank, profit de 10 milioane euro in primul semestru