g7 ofera strategii de activare de brand si solutii de crestere pentru un portofoliu de aproximativ 60 de companii din industrii FMCG, pharma si retailul de produse electrocasnice si comestice. Cele mai cerute servicii in cadrul g7 sunt cele de activare de brand, care detin o pondere de 70% din totalul serviciilor furnizate.

„Clientii isi doresc tot timpul abordari noi, inovative si creative, diferite in fiecare an - acest lucru e extrem de motivant si in acelasi timp provocator pentru o agentie. Insa nu toate propunerile inovatoare ajung sa fie implementate in piata, din cauza unor varii obstacolele, precum bugetele limitate, birocratia sau riscurile percepute”, spune Corina Chiorean.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont