Cu experienta de 20 de ani in industria de marcomm locala, Marc Bortun isi propune sa dezvolte in agentie o mai buna integrare creativa intre branding si advertising, dublata de dezvoltarea Rusu+Bortun Cyber Growers, unit de business coordonat de Miruna Macsoda. Dupa 10 ani de la debutul Rusu+Bortun pe piata locala de publicitate, timp in care a trecut prin mai multe etape de dezvoltare si maturizare, echipa de creatie care a fondat agentia isi uneste fortele pentru a o duce la nivelul urmator.

„Simt o mai mare responsabilitate, deoarece rolul asta vine la pachet cu cateva skills-uri pe care trebuie sa mi le perfectionez, cum ar fi organizarea, planificarea riguroasa. Stiu insa ca ma pot baza pe sprijinul colegilor mei. In schimb, cu zona de coaching, feedback, preluari/ centrari si alte giumbuslucuri ce tin de seniorat ma simt foarte comfortabil. Imi place efortul de echipa, nu sufar de orgolii personale cand sunt la birou, le pastrez pentru exprimarile mele personale din zona de pictura sau design,” a spus Marc Bortun, creative director Rusu+Bortun.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont