200.000 de euro. Aceasta a fost suma pe care STB a alocat-o unei campanii de promovare a mersului cu autobuzul prin Bucuresti. Printre beneficiari, cinci vloggeri care s-au filmat in autobuze goale, cu wifi si aer conditionat, la ore cand traficul era lejer si ale caror concluzii au fost ca este foarte eficient si frumos sa mergi cu transportul in comun in Capitala. Doar ca vloggerii au ales sa nu-si informeze publicul ca au fost platiti pentru "realitatea paralela" din filmele lor, scrie Pagina de Media.

"Poate se prind cititorii, dar nicaieri nu exista un marcaj care sa arate ca e vorba de filme publicitare. Si este un public de milioane. Literalmente, pentru ca filmele sunt facute de BRomania, Mihai Hash si Alex Ghidus. STB a platit vloggeri care sa zugraveasca un transport public in "lumini frumoase". O realitatea paralela, un Bucuresti in care traficul e relaxat, autobuzele goale, cu aer conditionat si "wifi oferit de STB", adevarate birouri chiar! (Ghidusu lucreaza ceva pe laptop). Fara aglomeratie, fara transpiratie", scrie Pagina de Media.

"O campanie care incalca, insa o regula de baza in comunicarea cu publicului: filmele sunt nemarcate ca fiind parte a unei campanii (asa cum se face in presa). Vloggerii nu-si informeaza publicul in niciun fel ca au primit bani pentru a crea "Bucurestiul paralel".

Bugetul campaniei STB, 200.000 de euro

Paginademedia.ro mai scrie ca agentia care s-a ocupat de proiect se numeste Treasure Island si a fost aleasa in urma unei selectii prin "norma procedurala proprie" din 4 agentii.

Bugetul campaniei, despre care STB spune ca va avea mai multe etape, este de 954.900 de lei (aproximativ 200.000 de euro), iar contractul cu agentia Treasure Island a intrat in vigoare in data de 5 aprilie 2019.

Citeste si:
Multiple statii de autobuz din Bucuresti isi schimba locatia si numele
Multiple statii de autobuz...

STB nu a mentionat cat din "etape" a fost alocat campaniei cu vloggeri. Campania va include, in acest buget, si un eveniment.

Mai multe informatii despre campania STB cu vloggeri aici. Mai jos, clipurile de promovare si "imnul" STB, singurul de altfel care mentioneaza ca este parte a campaniei 110 ani de STB.

Pentru a putea urmari acest video te rugam sa accepti plasarea de cookie-uri de marketing. Accepta toate cookie-urile.
Pentru a putea urmari acest video te rugam sa accepti plasarea de cookie-uri de marketing. Accepta toate cookie-urile.
Pentru a putea urmari acest video te rugam sa accepti plasarea de cookie-uri de marketing. Accepta toate cookie-urile.

Sursa foto: Agerpres Foto

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
93.000 euro cheltuiti de Primaria Capitalei cu 10 bloggeri si vloggeri