Europa libera a obtinut datele oficiale privind sumele platite in timpul campaniei electorale pentru promovarea candidatului Klaus Iohannis. Conform acestora, aproape jumatate din suma cheltuita in campanie a fost directionata catre televiziuni. Principalii beneficiari sunt cei de la RTV, scrie europelibera.org.

Campania lui Klaus Iohannis a costat peste 18.4 milioane de lei, iar intreaga suma a venit din subventia primita de PNL de la bugetul de stat. Liberalii au beneficiat in 2019 de aproape 66 de milioane de lei, bani publici, aproape 14 milioane de euro.

In primul tur al alegerilor prezidentiale, pentru Klaus Iohannis s-au cheltuit peste 5.87 milioane de lei.

Cei mai multi bani au incasat de la PNL cei de la RTV, platile facandu-se catre Ridzone Computers SRL, societatea care are licenta pentru postul Romania TV.

Ridzone Computers SRL a emis facturi in valoare de peste 2.29 milioane de lei pentru PNL pentru campania lui Klaus Iohannis. Conform datelor obtinute de Europa Libera au existat patru transe de plata: 424.187 de lei, 713.249 de lei, 746.915 de lei si 407.811 de lei.

Citeste si:
Dan: Asistam la un atac, un alt atac al presedintelui. Atat poate
Carmen Dan: Asistam la un...

Citeste materialul integral pe europalibera.org.

Sursa foto: Agerpres Foto

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Citește și
LIVE TEXT: Iohannis, fata in fata cu presa
Setari Cookie-uri