Ce fac românii în carantină? Potrivit unui studiu Picodi, cursurile online sunt una dintre cele mai căutate activități pe Internet de către români. Contrar așteptărilor, vizionarea filmelor online în această perioadă, a crescut cu doar 9%, în timp ce popularitatea concertelor a scăzut cu 80%.

Virusul COVID 19 i-a făcut pe oameni să fie nevoiți să stea în case. Închiderea unităților publice, locurilor de muncă, școlilor și facultăților ne-a schimbat semnificativ viața de zi cu zi. Picodi a realizat un clasament al celor mai populare activități din această perioadă.

Picodi a luat în considerare cele mai populare hobby-uri și activități, cum ar fi filmele, cărțile, jocurile și multe altele și a verificat frecvența căutărilor legate de aceste activități pe Google din luna martie 2020 și le-am comparat cu cele de anul trecut.

După compararea statisticilor, s-a dovedit că toate activitățile care necesită ieșirea din casă și-au pierdut din popularitate: concertele au scăzut cu 78%, cinematografele cu 71%, fotografia cu 57%, iar dansul cu 44%. Românilor le-a scăzut și interesul pentru grădinărit (scădere de 4 procente). Cel mai probabil, din cauza faptului că situația actuală nu le permite să-și procure materialele de care au nevoie.

Cea mai mare creștere de interese a fost văzută de cursurile online (300%). Este posibil ca situația incertă de pe piața muncii i-a obligați pe internauți să capete calificări suplimentare.

A doua cea mai mare creștere a fost sesizată de jocurile PC (creștere de 203%) semn că oamenii caută metode de relaxare în această perioadă. Pe al treilea loc se află serialele (cu o creștere de 174% față de anul trecut).

O creștere relativ scăzută au înregistrat activitățile cum ar fi caligrafia (4%), filmele (9%) și desenul (14%).

Sursa foto: Pixabay

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri