Schimbări majore în Ordonanța bani pentru presă: mai mulți bani pentru TV, dar și pentru online

Schimbări majore în Ordonanța bani pentru presă, adoptată azi de Parlament. Față de varianța inițială aprobată de Guvern, sunt aduse multe modificări importante, scrie G4Media.

Una dintre ele: bugetul a fost mărit cu 10 milioane de euro. Cum? Înainte, era 40 de milioane de euro TVA inclus, acum sunt 40 de milioane de euro fără TVA. O alta: pe durata campaniei, instituțiile media nu au voie să concedieze angajați.

Publicitate

Pe scurt, posturile TV, dar și site-urile, vor încasa mai mulți bani după noile modificări. În plus, campania se prelungește până la sfârșitul anului (31 decembrie 2020), astfel că plafonul maxim de 40 de milioane de euro (bani fără TVA) va fi mai ușor de atins (până acum, nici jumătate din bani nu se cheltuiau).

Prețul pentru difuzările TV, dar și cel pentru online, va fi mai mare dacă angajează oameni noi. La online, prețul diferă și în funcție de numărul de angajați.

Alt amănunt important: instituțiile media se pot înscrie în campanie și de acum înainte, până pe 31 octombrie.

Citeste si:
NEWS ALERT | Mesaj fals atribuit lui Raed Arafat
NEWS ALERT | Mesaj fals...
Citeste si:
Cum te afecteaza coronavirusul, in functie de afectiunile de care...
Cum te afecteaza...

Citește integral pe G4Media.

Sursa foto: Pixabay

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri