Cristina Bâtlan, despre Imperiul Leilor: Antreprenorii cu experință au obligația de a ajuta noii antreprenori

Cristina Bâtlan, fondatoarea Musette și unul dintre jurații de la Imperiul Leilor, a vorbit într-un interviu wall-street.ro, despre cum ar trebui mediul de business să încurajeze tinerii cu idei de business la început de drum. „Antreprenorii cu experință au obligația de a ajuta noii antreprenori pentru a crește o societate corectă și sănătoasă”.

Fondatoarea Musette spune că oamenii de afaceri care au avut succes au această obligație de a instrui și de a ajuta cel puțin un tânăr antreprenor.

Citește și Mohammad Murad, despre Imperiul Leilor: Nu e un spectacol, e o datorie morală a celor care au succes.

Întrebată care sunt domeniile la care se uită înainte de a investii, fondatoarea Musette spune că România are un mare potențial în ceea ce privește ecoturismul, agricultura (producții bio și mâncare sustenabilă) și mai ales domeniul IT.

Idealul de strategie ar fi ca fiecare domeniu să reușească să creeze valoare adaugată pentru produsul finit pe care sa il oferi publicului tău - Cristina Bâtlan.

Citeste si:
Romanii care au construit afaceri de succes
Romanii care au construit...

„Suntem foarte buni în domeniul IT. Putem crea scoli și să ajungem să producem propriile noaste produse, propria noastră inteligență artificială, nu doar să lucrăm pentru marile companii”, a explicat antreprenoarea.

Cristina Bâtlan mai spune că rolul ei ca antrepernor în emisiunea Imperiul Leilor a fost de a susține femeilor antreprenor, însă fără a exclude șansa de a investi și în business-uri create de bărbați.

„Am avut curiozitatea de a vedea cum s-a transformat astăzi societatea. Am simțit că rolul meu ca antreprenor a fost de a fi alături de femei și m-am asociat foarte ușor cu ideile propuse de ele. Astfel că am investit deja în trei business-uri conduse de femei”, precizează Bâtlan.

Citește mai multe despre cum a reușit Cristina Bâtlan să clădească una dintre cele mai de succes afaceri din România.

Citeste si:
Povestea startup-ului Clark Vision, tinerii care vor să vadă ”prin...
Povestea startup-ului Clark...

Cristina Bâtlan spune că înainte de a începe un business, tânărul antreprenor trebuie să își pună întrebările: cum, ce, pentru cine și mai ales de ce alege să înceapă această afacere și care este scopul ei. Pe lângă pasiune, un antreprenor de succes ar trebui să fie cu picioarele pe pâmânt și să vadă obiectiv planul său de afaceri.

„Ce au nevoie antreprenorii este să învețe cum să caute și cum să își pună întrebarea potrivită. Înainte să te apuci de un business trebuie să aprofundezi obiectiv și să te detașezi de partea profesională”, precizează antreprenoarea.

Ce este Imperiul Leilor

Imperiul Leilor este o emisiune difuzată pe ProTV începând cu 12 februarie 2020, în fiecare zi de miercuri, începând cu 20:30. În cadrul programului, mai mulți antreprenori își prezintă ideile de business în fața unui juriu format din cinci investitori dispuși să ajute la susținerea și consolidarea acestora.

Investitorii analizează ideea de afacere și, dacă o consideră rentabilă, propun o contraofertă tânărului antreprenor. Acesta din urmă trebuie să aleagă cea mai bună variantă de sprijinire a businessului său.

Citeste si:
Liderii de afaceri din lume spun că vom reveni la normal în 2022
Liderii de afaceri din lume...

Din juriu fac parte Mohammad Murad, Grupul Phoenicia, Dan Șucu, grupul Mobexpert, Cristina Bâtlan, fondatoarea Musette, Bogdan Micu, tânăr investitor, cu o companie extinsă pe mai multe continente, și Dragoș Petrescu, fondatorul lanțului de restaurante City Grill.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri