Compania americană YouTube a închis canale ale separatiştilor proruşi care luptă împotriva forţelor Kievului în estul Ucrainei, au anunţat cei vizaţi, în toiul unor tensiuni ruso-occidentale fără precedent asupra acestui conflict.

Centrul de informare al Republicii Populare Lugansk, site-ul de informaţii oficial al teritoriului autoproclamat cu acelaşi nume, a anunţat că, "fără nicio explicaţie", canalul său de YouTube a fost închis.

Canalul este în prezent inaccesibil, iar în loc apare un mesaj care informează că "acest cont a fost închis din cauza nerespectării regulamentului comunităţii YouTube".

Mai multe alte canale separatiste afişau acelaşi mesaj, inclusiv canalele aşa-zisului Minister al Informaţiei şi al "miliţiei populare" ale celui de-al doilea teritoriu separatist, Republica Populară Doneţk.

Rusia este considerată, în pofida infirmărilor sale, instigatoarea războiului separatist care a izbucnit în estul Ucrainei în 2014, după anexarea rusă a Peninsulei Crimeea, ca represalii la o revoluţie prooccidentală în ţara vecină, scrie AFP.

Federaţia Rusă este acuzată acum de Occident că pregăteşte o invazie în Ucraina, acuzaţie pe care Moscova o dezminte, susţinând că este, dimpotrivă, ameninţată de NATO, care în 30 de ani s-a extins până la frontierele sale. Kremlinul consideră că detensionarea din jurul Ucrainei trebuie să prevadă o retragere a NATO din Europa de Est, cerere care a fost respinsă.

De asemenea, Rusia acuză cu regularitate marile platforme şi reţele sociale, precum Facebook, Google sau YouTube, de încălcarea legilor ruse, prin menţinerea unor conţinuturi considerate ilegale, şi a impus sancţiuni financiare împotriva lor.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri