Libra Internet Bank a lansat prima reclamă din România realizată prin utilizarea inteligenței artificiale – imaginile, versurile, muzica și inclusiv vocea au fost generate de o serie de aplicații AI.
Spotul promovează serviciul de inteligență artificială generativă “Libra Voice”, disponibil în în aplicația de mobile banking a Libra Internet Bank. Serviciul „Libra Voice” interacționează prin voce, în limba română, cu utilizatorii aplicației și oferă informații în format audio și text privind conturile și tranzacțiile, depozitele și creditele clientului, precum și alte analize și informații despre produsele și serviciile din oferta băncii.
”Libra Voice se comportă precum un interlocutor uman și își adaptează de fiecare dată răspunsurile în funcție de context și stilul conversației”, spun reprezentanții Libra Bank.
În lumea bancară, digitalizarea a transformat telefoanele în POS uri și a schimbat unele procese birocratice în acțiuni disponibile la două click-uri distanță. Piața bancară românească pare să fie un loc care va fi condus în continuare de forța umană, iar aceste lucruri sunt spuse chiar de conducerea Băncii Naționale a României. Csaba Balint, membru în Consiliul de Administrație al BNR, care a declarat anterior pentru wall-street.ro că scenariul în care să vedem roboți la conducerea băncii nu pare unul realist, cel puțin nu într-un orizont de timp mai scurt de 20 de ani.