Promovarea intensiva a brandului Coca-Cola din acest an a propulsat compania pe locul intai in 2007, devansand gigantul Sony, care a detinut suprematia in ultimii sapte ani. Urmatoarele locuri sunt ocupate de Toyota, Dell si Ford.
“Asocierea mentala cu pozitia de lider, respectiv de a fi cel mai bun, este un lucru apreciat de orice brand”, a declarat consultantul strategic al Harris Interactive, Robert Fronk. “Dar pentru o relatie de succes in branding, obiectivul nu este doar constientizarea pe piata, ci si protejarea si mentinerea rezultatului acestui process”, a adaugat Fronk.
Studiul Harris Interactive a avut ca esantion 2.372 de adulti si s-a desfasurat in perioada 5-11 iunie 2007. Rezultatele complete sunt disponibile numai abonatilor Harris Poll.
Coca-Cola, din nou cel mai cunoscut brand din lume
Un nou studiu dat publicitatii, in cursul zilei de ieri, confirma primul loc ocupat de compania globala Coca-Cola in topul celor mai puternice branduri din lume, conform listei �Best brands� alcatuita de analistii de la Harris Poll.
Te-ar putea interesa si: