Agentia independenta Senior Interactive a avut anul trecut o cifra de afaceri de 1.080.000 euro, in scadere cu 12%, si un profit de 11.000 euro. Senior Interactive a lucrat cu Heineken, Wrigley’s, GSK, Renault si Orange.
A treia clasata in functie de cifra de afaceri a fost agentia New Media, parte din The Group. Spre deosebire de celelalte agentii din categoria interactive, New Media este specializata in primul rand pe media planning&buying, si nu pe strategie, creatie si web development. Agentia a avut o cifra de afaceri de 1.028.000 euro, in crestere cu 55% fata de 2008, si un profit de 6.500 euro.
MRM Worldwide, agentia digitala a grupului McCann, a facturat in 2009 de 875.000 euro, in crestere cu 16%. Profitul s-a apreciat la 99.000 euro, de la 78.000 euro, in 2008. Printre clientii MRM Worldwide s-au numarat Coca-Cola, Vodafone, Microsoft si Cadbury.
Agentia HyperActive, achizitionata la sfarsitul lui 2009 de grupul Lowe, a raportat una din cele mai mari cresteri in cifra de afaceri, anul trecut: 47,5%, pana la 587.000 euro. HyperActive a obtinut un profit de circa 4.000 euro, fata de pierderi de 27.000 euro, in 2008. Printre clientii agentiei s-au numarat ING Bank, Farmaciile Dona, Orange si Avon.
Agentia independenta Webstyler a realizat anul trecut afaceri de 579.000 euro, in scadere cu 35% fata de 2008. Profitul agentiei a fost de aproximativ 4.000 euro, dupa ce in anul anterior atinsese un nivel record, de 255.000 euro. Webstyler a lucrat pentru Nokia, Timisoreana, Sensiblu, Millennium Bank si Tiriac Auto.
Kinecto, parte din grupul Tempo, a raportat in 2009 afaceri de 565.000 euro, in scadere cu 8%, si un profit 110.000 euro. Printre clientii Kinecto de anul trecut s-au numarat Avon, LG Electronics, Nestle, Bancpost, Petrom si BAT.
Agentia independenta Green Pixel a realizat in 2009 o usoara crestere a cifrei de afaceri, de 1,3%, pana la 311.000 euro, si un profit de 2.500 euro. Printre clientii Green Pixel s-au numarat Vodafone, Sanoma Hearst, Tarom, Rompetrol si ING Asigurari.
Lansata abia la inceputul lui 2009 de catre Adrian Alexandrescu, fost manager la OgilvyOne, agentia Interactions a intrat in clasamentul primelor 10 agentii dupa cifra de afaceri, cu rulaje de 308.000 euro si un profit de 42.000 euro. Interactions a lucrat pentru clienti precum Maggi, Nescafe, Mega Image si Groupama.
Agentia de strategie, dezvoltare si design web Navidoo, parte din The Group, a avut afaceri de 297.000 euro, in crestere cu 59%, si un profit de 20.000 euro, relativ constant fata de 2008. Printre clientii Navidoo s-au numarat Cosmote, Ursus, Ikea si Citroen.
Cititi si: Q&A: Jucatorii din online si partea plina a paharului - De ce creste industria in acest an?
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: