Clientii retail ai Bancii Comerciale Romane (BCR) au efectuat anul trecut circa sapte milioane de tranzactii prin Internet Banking si telefon, in valoare totala de peste 27 miliarde lei, 96% dintre acestea reprezentand transferuri intra si inter bancare si schimburi valutare.

"Anul 2013 a insemnat o crestere de circa 15% a activarii serviciului Click si Alo 24 Banking in randul clientilor persoane fizice si de 21% a accesarii serviciului de catre clientii persoane fizice autorizate (PFA)", a declarat miercuri, intr-un comunicat, Marian Ignat, director executiv al Directiei Managementul Canalelor Retail in cadrul BCR, relateaza Mediafax.

Segmentul PFA (persoane fizice autorizate) a inregistrat anul trecut cele mai mari cresteri de tranzactii, atat din punct de vedere al numarului (peste 23%), cat si al valorilor tranzactionate (peste 26%).

Microintreprinderile ruleaza circa 76%, respectiv 21 miliarde de lei, din sumele tranzactionate prin internet banking si telefon. BCR este cea mai mare banca din sistem dupa active, cu 66,72 miliarde lei (14,92 miliarde euro) in administrare.

Citeste si:
BCR anunta lansarea platilor instant si a unui credit de refinantare
BCR anunta lansarea platilor...

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Money »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Romanii s-au batut pe joburi de "client misterios" in noiembrie