Cum sa vinzi o masina veche repede? Printr-o campanie publicitara de 8.000 dolari

Ce pot sa faci daca ai o rabla care sta in garaj de cativa ani si nu o cumpara nimeni? Un australian a gasit o solutie sa isi vanda Holdenul Barina, vechi de 15 ani, printr-o reclama inedita postata pe YouTube si in retelele de socializare, scrie Mashable.

Majoritatea vanzatorilor unor astfel de vechituri posteaza cateva poze cu masina pe site-urile de vanzari auto si, cu putin noroc, obtin cateva mii de dolari. Insa David Johns a vrut sa faca ceva special, un videoclip publicitar intitulat "Buy My Barina", care insa a costat de 4 ori mai mult decat masina. "Este asa mare competitia la vanzarea automobilelor vechi, incat am vrut sa fac ceva inteligent. De ce as cheltui 8.000 de dolari ca sa vand o masina care valoreaza 1.000-2.000 de dolari? Sincer, pentru ca am avut timp si am vrut sa imi expun abilitatile (creative -n.r.)", a spus Johns.

David Johns a realizat astfel cel mai bun clip publicitar din viata lui si a asteptat sa curga ofertele.

Clipul de vanzare al automobilului din 1999 este presarat cu scene asemanatoare celor din pelicula "The Fast and the Furious" si cu sloganuri de genul "experienta de condus redefinita", "stil redefinit", "performanta redefinita" si chiar "lux redefinit", totul pentru a descrie o masina veche de 15 ani, care ar putea fi caracterizata drept o rabla. Johns nu s-a oprit la aceasta productie publicitara, a creat chiar si un site dedicat vanzarii micutei Barina si a popularizat licitatia si pe Twitter. Ofertele nu s-au lasat asteptate, dar pe masura ce campania a devenit virala au aparut si ofertanti neseriosi.

Citeste si:
Campanie inedita: "Mi-e rusine cu premierul meu"
Campanie inedita pe 100 de...

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Money »



Setari Cookie-uri