Nu mai este un secret faptul că Mamaia este cea mai scumpă stațiune din România. Prețurile la cazări sunt general mari spre foarte mari, însă nici la capitolul parcări, stațiunea de pe litoralul românesc nu se lasă mai prejos.

Prețurile din Mamaia le bat pe cele din Monte Carlo la parcări

Turiștii care vin în vacanță în Mamaia cu autoturismul vor plăti 2 lei pentru o oră, 6 lei pentru două ore, 10 lei pentru trei ore, apoi câte 4 lei fiecare oră în plus. Practic, pentru o zi întreagă, românii vor scoate din buzunare 94 de lei, preț în care este inclusă și o jumătate de oră gratuită.

Totuși, prețurile sunt piperate dacă stăm să ne gândim că într-o destinație luxoasă cum este Monte Carlo, prețul pentru o zi parcare este de 14,4 euro, adică puțin peste 68 de lei. Tot acolo, în zilele de duminică, dar și în cele de sărăbătoare, parcările sunt gratuite.

„Parcarea în Mamaia este foarte scumpă, nu scumpă. Ajunge un turist să plătească într-o zi, aproape prețul unei camere.

Organizația patronală Mamaia și ANAT au propus la primărie amendamente, astfel încât turiștii să nu achite parcare, sau să achite o taxă la recepție, dar nu s-a găsit înțelegere.

Este posibil ca în următoarele zile să reușim să găsim o variantă, pentru că în zona 0, în centrul orașului Mamaia, tarifele de parcare sunt mai mari decât în centrul Bucureștiului. Se bate undeva cu Monte Carlo sau alte destinații de top din Europa”, a declarat la Digi 24, Cristian Bărhălescu, vicepreședinte ANAT, regiunea sud-est.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Money »



Setari Cookie-uri