La categoria Brand Awareness and Positioning castigatori au fost cei de la Kinecto cu Campania “Tuborg Party Manager”.

Carat a luat premiul pentru categoria Direct Response & Lead Generation cu campania “Drive in Romania” pentru Opel Romania & Nokia Romania.

Best Brand/Product Launch i-a revenit agentiei Ileo Marketing Interactiv pentru campania “Nefiltrat vs Fresh” pentru Bergenbier.

Cea mai inovativa campanie , adica premiul la categoria Experimental & Innovative campaign i-a revenit agentiei The Geeks pentru campania “The Risk Test” facuta pentru Groupama Asigurari.

Pentru Cross-Media Integration agentia castigatoare a fost BV McCann Erickson, cu ROM .

Categoria Branded Content, blogging Campaigns & PR campaigns a fost castigata tot de cei de la BV McCann Erickson, cu campania pentru ROM.

Citeste si:

Pentru categoria Mobile App castigatoare a fost campania “Rediscover Romania” creata de cei de la ileo Marketing Interactiv pentru OMV Petrom.

Rich Media Display, castigatoare a fost campania “Back to school” a celor de la The Geeks pentru clientul Dacris/Pilot Frixion .

Best Social Media Apps a fost desemnata campania “Ho0oscope Over a Cup of Coffee” a celor de la The Geeks pentru clientul Strauss Romania – Doncafe.

Premiul presedintelui juriului a revenit celor de la The Practice pentru Varta.

Iar marele castigator , adica Best Digital Mixx Campaign a fost din nou Agentia The Geeks , cu campania Groupama – “The risk Test”.
Gala IAB MIXX Awards – competitie care se desfasoara in 12 tari, si este organizata de cea mai importanta asociatie care reglementeaza standardele industriei de publicitate online la nivel global - s-a desfasurat in a doua zi a Festivalului RoNewMedia – I CEE Fest, eveniment la care participa peste 80 de speakeri, traineri si invitati din peste 60 de companii provenite din 15 tari. Printre companiile participante se numara nume precum Google, Microsoft, Skype, Yahoo, Reuters, BBC sau MSN.

Wall-Street.ro a transmis LIVE de la eveniment.