Facebook a inceput sa scoata de pe retea like-urile false, cauzate de spammeri, malware sau marketeri ce lucreaza “la negru”, in incercarea companiei de a castiga credibilitate ca platforma de advertising, scrie Bizreport.com.

Facebook a subliniat ca numarul de like-uri pe pagini corporate ar putea scadea cu circa 1% dupa ce va fi implementat noul algoritm de eliminare a like-urilor false.

Datorita pietei negre, companii din intreaga lume pot ridica numarul de like-uri de pe paginile de brand cu mii, o practica interzisa de reteaua sociala ce are in prezent 955 de milioane de utilizatori.

Multe dintre aceste like-uri vin de pe conturi automate si nu de la utilizatori persoane fizice.

A se asigura ca like-urile primite sunt genuine reprezinta o prioritate pentru Facebook, companie ce depinde de advertising pentru a-si creste business-ul.

Facebook estimeaza ca circa 1,5% din utilizatorii de pe retea sunt “indezirabili”, conturi automate realizate pentru a incalca termenii si conditiile retelei sociale.

Valoarea actiunilor Facebook a atins un nou minim vineri, scazand cu 5,3%, pana la 18,08 $.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea New Media »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Facebook iese din top 10 "cele mai bune locuri unde sa lucrezi"