La sfarsitul lunii martie va incepe cea de-a doua sesiune a programului pilot „Online Marketing Academy” , organizat de Google in colaborare cu agentii partenere si universitati romanesti de top din domeniul economic, tehnic si de comunicare. Programul are ca obiectiv dezvoltarea si sprijinirea viitorilor specialisti in domeniul online.
Prima faza a programului Online Marketing Academy s-a derulat in toamna anului trecut in 4 orase, Cluj-Napoca, Sibiu, Timisoara si Bucuresti, si a cuprins cursuri de notiuni de baza in online marketing. In total au fost sustinute peste 150 de ore de curs pentru peste 1500 de studenti.

Obiectivul final al programului este ca participantii sa obtina certificarea Google Certified Individual (GQI), iar apoi plasarea acestora pe pozitii de „account manager” sau “online marketing specialist” in agentii de marketing sau „online marketing managers” in companii de top.

„Cu aproximativ 100 de mii de companii prezente online, Romania are un potential important de dezvoltare. Exista mult loc de crestere in zona de online, in conditiile in care un numar nu foarte mare din aceste companii folosesc servicii de promovare online, iar cunostintele in acest domeniu sunt inca destul de restranse. Prin acest program, ne-am propus sa pregatim si certificam un numar semnificativ de persoane, iar apoi le sprijinim sa isi gaseasca un loc de munca in agentiile de online”, a declarat Rares Rusu, Marketing Manager, Google Romania.

Ce urmeaza


Daca in prima parte au fost vizate notiunile de baza, a doua sesiune a programului Online Marketing Academy va cuprinde 10 cursuri de tehnici avansate de online marketing, pe teme precum: cum sa foloseti AdWords pentru promovarea afacerilor online si atragerea de noi clienti, cum functioneaza agentiile de marketing, mobile advertising, Advanced Search & Display. Cursurile se vor desfasura pe durata a 3 luni si se vor finaliza cu examenele de obtinere a certificarilor GQI, care vor avea loc in iunie. Certificarea reprezinta cea mai cunoscuta emblema din domeniul publicitatii online, care o pot folosi fie pentru a se angaja in agentiile de advertising online din tara sau strainatate, fie in deschiderea propriei agentii.

La cursurile din sesiunea a doua pot participa doar studentii inscrisi deja in program din universitatile selectionate:

• ASE Bucuresti
• Universitatea Bucuresti
• ULB Sibiu
• UBB Cluj Napoca
• UVT Timisoara

Programul pilot se va extinde in 2014 pentru a cuprinde un numar mai mare de universitati din mai multe orase.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri