Ministrul delegat pentru IMM, Turism si Mediu de Afaceri, Maria Grapini, a lansat la jumatatea lunii martie pe pagina personala de Facebook un concurs de idei pentru alegerea unui nou brand turistic al Romaniei si a cerut opinii despre actualul brand care, spune ea, nu sunt pozitive.
"Am postat pe Facebook lansarea unui concurs de idei pentru alegerea brandului turistic al Romaniei si am cerut opinii tocmai pentru a evalua perceptia fata de brandul sectorial de turism. Clar, parerile nu sunt pozitive", se arata intr-un raspuns transmis de Maria Grapini la solicitarea Mediafax.

Potrivit acesteia, conform desfasuratorului de implementare a programului de promovare a brandului, trebuie comandat un studiu de impact al brandului actual.

Brandul turistic al Romaniei, care contine celebra frunza, a fost lansat in anul 2010, si doar crearea lui a costat peste 800.000 de euro.

"Urmeaza sa se lanseze o licitatie pentru contractarea unei firme care sa faca acest studiu. Consilierii si expertii vor decide daca este cazul de rebranduire a sectorului de turism", a mai spus ministrul.

Grapini a afirmat ca prioritatea o reprezinta insa implementarea catorva masuri esentiale pentru turism, care sa duca la cresterea indicatorilor relevanti ai sectorului. Printre acestea se numara modificarea sau promovarea unor legi.

"Alte masuri sunt de ordin economic, cum ar fi proiectele in infrastructura, iar in aceasta directie lucram impreuna cu Ministerul Dezvoltarii Regionale la stabilirea prioritatilor. Evident ca avem si masuri de promovare prin evenimente, publicitate si targuri internationale. Eu cred ca dezvoltarea turismului balnear, cultural si a eco-turismului pot aduce Romaniei un plus la bugetul national", a mai spus ea.

In perioada 2010-2012, pentru crearea si promovarea brandului turistic al Romaniei s-au cheltuit peste 56 de milioane de lei (13 milioane de euro), bani provenind din fonduri europene.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri