Prin atragerea lui Deniz in echipa, agentia va dispune de instrumente de optimizare a investitiilor in comunicare ale clientilor sai.
"Online-ul nu minte. Aici vezi reactiile consumatorului la fiecare pas. Prin analiza poti corecta sau imbunatati mix-ul de comunicare in timp real”, spune Deniz Coaca. “Misiunea mea la Friendz este dubla: intai, sa scot online-ul din categoria <si altele>, dandu-i greutatea meritata in solutia de comunicare. Apoi, mai am o misiune frumoasa: sa practic in mod aplicat disciplina care mi-e draga: sociologia”, completeaza Deniz.
Deniz, care a studiat Sociologia la Zurich (Elvetia) va utiliza metode stiintifice, de natura sociologica, pentru a surprinde cat mai fidel cu putinta deprinderile consumatorilor.
In luna aprilie, la 10 ani de la fondare, Friends Advertising a demarat un proces de reinventare a business-ului, in era digitala a comunicarii. Agentia are la dispozitie aproximativ 500.000 de dolari pentru a sustine intreaga constructie, care presupune resurse noi in agentie, traininguri, consultanti, parteneriate, dezvoltarea unor noi companii si instrumente.
Friends Advertising a fost fondata in 2003, de Sorin Tranca si Bojan Spasi, cea mai longeviva echipa de creatie (15 ani) din industria autohtona de publicitate. In 2006, Friends a facut primii pasi catre dezvoltarea catre mediul digital, alocand resurse si competente dedicate mediului online.
Agentia il are ca actionar principal pe Sorin Tranca si a avut o cifra de afaceri de 3.8 mil. lei in 2012 (+67%). Printre proiectele de succes ale agentiei se numara: relansarea Silva pentru Heineken Romania (2012), repozitionarea Love Plus pentru PSI Romania (2012), Let's Do It Romania (2011), Spalatoria de Barbati Axe (2008), rebranding-ul Delikat pentru Unilever (2007), repozitionarea Izvorului Minunilor (2007-2008), rebranding-ul Sibex (2011).
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: