Atragerea a peste 690.000 de fani pe pagina de Facebook a McDonald's in doi ani nu a reprezentat un scop in sine pentru filiala locala a lantului de restaurante. Mai important pentru brand este felul in care reuseste, sau nu, sa ii transforme in clienti, subliniaza Alexandra Olaru, communications manager la McDonalds.

In prezent, pagina companiei este a 28-a din Romania, luand in calcul si pe cele ale persoanelor publice si vedetelor.

"Like-urile nu valoreaza nimic pentru un business ca McDonalds. Mult mai importante sunt persoane care vorbesc si interactioneaza cu brandul si, in prezent, peste 10.000 de oameni interactioneaza pe pagina de Facebook a lantului de restaurante", spune Olaru.

In perioade dificile, cei de pe Facebook pot deveni si avocati ai brandului, puncteaza ea.

Practic, prin intrarea McDonalds pe acest canal, reprezentanta locala a celui mai mare lant de restaurante din lume si-a propus sa se apropie de clienti prin prezentarea in amanunt a produselor, a campaniilor si a evenimentelor interne. "Practic, am deschis usa unei case la care nu aveau acces in trecut", spune Alexandra Olaru.

Pentru dezvoltarea canalului, McDonalds a ales trei metode ce se preteaza de altfel si altor business-uri - starnirea discutiilor, cresterea interactiunii si, in final, a conexiunii intre brand si client.

Urmatoarea afirmatie a Alexandrei Olaru poate parea foarte indrazneata. "Toata lumea are o opinie despre McDonalds. Este simbolul cel mai cunoscut din lume, dupa Cruce".

Avand in vedere multitudinea de personalitati printre fanii companiei pe retea, McDonalds a incercat sa ofere un balans intre mesaje, astfel incat sa adreseze ambele emisfere ale creierului uman - atat mesaje care pun accent pe emotional, cat si mesaje rationale.

"Pentru fiecare post, folosim o imagine creata special pentru a creste interesul clientilor. Ei vor sa se distreze, deci McDonalds ofera jocuri, concursuri, in incercarea de a mentine interesul crescut. Clientii prefera sa participe la concursuri si jocuri cu premii, decat competitii fara sanse de a castiga ceva palpabil la final", mai spune

Rezultatul scontat si final al McDonalds - a muta oamenii din online in offline. Acest lucru este un scop perpetuu pentru compania care doreste in viitorul mediu sa atinga 1 milion de fani pe Facebook.

Cum privesti declaratiile Alexandrei Olaru? wall-street.ro te incurajeaza sa comentezi.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri