Doi tineri romani au lansat o aplicatie care ajuta companiile de eCommerce din lume sa isi mareasca ratele de conversie si vanzarile inregistrate pe propriile site-uri, oferind, totodata, experiente personalizate. Ce planuri au tinerii si ce sfaturi ofera ei, citeste in interviul de mai jos.

Personalizarea oferita de Vibetrace se face pe baza comportamentului vizitatorilor utilizand tehnici de modelare comportamentala pentru anticiparea nevoilor si dorintelor acestora.

Infiintata de Alexandru Rada si Alexandru Topliceanu, VibeTrace s-a numarat printre finalistii How to Web Startup Spotlight, competitie si program de mentorat adresat celor mai performante 32 de echipe din regiune. Cum arata profilul unui startup de succes? Raspunde Alex Rada care a co-fondat si Squeeqly, o unealta de social shopping.

Wall-Street: Cate magazine online utilizeaza in prezent VibeTrace si din ce domenii?
Alex Rada: Momentan aproximativ 10 magainze online utilizeaza produsul nostru, din domenii precum fashion, IT, servicii, jucarii sau turism. Avem o experienta de cinci in in domeniu si am incercat sa cream un produs pentru a acoperi nevoile unice si diferite ale clientilor.

W-S.ro: Si totusi, exista domenii unde nu se potriveste VibeTrace?
AR: Da, solutiile de ecommerce business to business.

W-S.ro: Ce numar de utilizatori aveti in prezent si cum estimati ca va evolua acesta in perioada urmatoare?
AR: Aproximativ 2,5 milioane de clientii viziteaza lunar site-urile noastre partenere. Cresterea numarului acestora depinde de capacitatea noastra de a atrage clienti din diferite domenii de activitate.

W-S.ro: Ce venituri estimati pentru urmatoarele 12 luni?
AR: Pana in 100.000 euro.

W-S.ro: Poti sa ne oferi 3 sfaturi pentru o promovare cat mai eficienta a unei aplicatii cu aplicabilitate in mazinele online?
AR: In primul rand, este vorba de networking. Mai apoi, conteaza povestile de succes si nu in ultimul rand, suportul si consultanta oferita utilizatorilor.

W-S.ro: Care sunt principalele trei provocari pe care trebuie sa le depasiti in urmatoarea perioada?
AR: Provocarea principala pe care va trebui sa o depasim este legata de pastrarea capacitatilor tehnice ale aplicatiei avand in vedere numarul de clienti aflat in continua crestere.

W-S.ro: Care sunt obiectivele VibeTrace pentru urmatorul an?
AR: Ne propunem sa acoperim piata din Romania la nivel de clienti medii si mari.

W-S.ro: Anul trecut ati fost selectati printre cele mai bune 32 de echipe din regiune si ati participat la How to Web Startup Spotlight, cea mai importanta competitie si program de mentorat pentru startup-uri din Europa de Sud-Est. Ce a insemnat pentru voi experienta Startup Spotlight?
AR: Ne-am dat seama de tipul de solutii care au atractie la public. In plus, am cunoscut oameni extraordinari. Cu unii dintre ei colaboram si astazi.

W-S.ro: Ce le recomandati echipelor care se gandesc sa aplice anul acesta pentru a participa in program?
AR: Sa isi doreasca sa castige, si pentru acest lucru sa pregateasca o prezentare usor de inteles de catre un public si un juriu foarte variat.

Acest material face parte din campania „Let’s grow together” a How to Web, cel mai important eveniment dedicat tehnologiei si antreprenoriatului din Europa de Sud-Est. How to Web 2013 are loc pe 20 si 21 noiembrie in Bucuresti. In Cadrul conferintei va avea loc si Startup Spotlight, competitie si program de orientare adresat celor mai performante start-up-uri din regiune.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri