Grupul de fashion Kenvelo vrea sa deschida un e-shop anul viitor, dar are in plan si extinderea retelei de magazine cu circa 20 de unitati, a declarat Philippe Besadoux, directorul general al companiei.

"Am considerat ca acum este momentul pentru deschiderea unui e-shop, acesta este viitorul. In Franta este un succes. Dezvoltam o platforma online pentru toate brandurile, impreuna cu cei care au dezvoltat magazinul online al Miniprix. In Romania era o problema cu transportul, dar cred ca am gasit solutia", a aratat Besadoux, prezent la conferinta Retail Arena, organizata de wall-street.ro.

Pe langa brandul Kenvelo, care cuprinde 42 de magazine, grupul Kenvelo are in Romania marcile Time Out (10 magazine), Lee Cooper (25 de magazine) si Tom Tailor (7 magazine), scrie Mediafax.

"Time Out merge foarte bine, a fost profitabil inca de inceput. La fel si Lee Cooper. Suntem profitabili si tot profitul il reinvestim", a aratat Besadoux.

Anul acesta, compania a investit 2 milioane de euro in deschiderea a 18 magazine si intentioneaza sa mentina acelasi buget si ritm de extindere in 2014.

Citeste si:
Trei noi branduri in Fashion House Outlet Bucuresti
Trei noi branduri au deschis...

Besadoux estimeaza afaceri de 28-29 milioane euro in acest an pentru Kenvelo Group Romania.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea New Media »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Sorin Blaga: Businessul in outlet este imun turbulentelor economice