Cora Romania va lansa oficial in data de 3 decembrie hipermarketul coradrive, prin care clienti pot sa cumpere produsele online si le ridica ulterior din magazin. Wall-Street.ro este prima publicatie care a scris pe acest subiect, la inceputul lunii octombrie.

In prezent, coradrive.ro este in teste in cadrul hipermarketului cora Lujerului din Capitala.

cora a deschis in acest an un centru comercial la Constanta, care cuprinde o galerie comerciala si un hipermarket, in urma unei investitii de 58 milioane euro, si un hipermarket la Ploiesti, pentru care a alocat 6,1 milioane euro.

Astfel, cora Romania detine in prezent o retea de 12 hipermarketuri, atat in centre comerciale proprii, cat si in spatii inchiriate, dintre care patru in Bucuresti (Alexandriei, Pantelimon, Lujerului si Sun Plaza) si opt in provincie, la Ploiesti, Cluj Napoca, Baia Mare, Arad, Drobeta Turnu Severin, Constanta si Bacau.

Compania a lansat miercuri un site de gastronomie.

Pentru anul viitor, cora are in plan alte doua proiecte, un nou hipermarket in Bucuresti, in centrul comercial Victoria City si centrului comercial din Brasov.

cora Romania a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 1,6 miliarde lei (359 milioane euro), in crestere cu 6% comparativ cu 2011, pe fondul deschiderii a doua noi magazine. In schimb, profitul net al retailerului a scãzut anul trecut cu 38,5%, la 24,5 milioane lei (5.5 milioane euro).

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri