Pentru Cristi China Birta (Chinezu.eu), unul dintre cei mai cunoscuti bloggeri, concurenta intre ei este ca in orice alta piata. „Adica unii sunt fair, altii nu. Din fericire, lucrurile au inceput sa se cearna si pe partea asta si companiile si agentiile incep din ce in ce mai mult sa lucreze cu cei care dau dovada de seriozitate, nu de lambada 2.0. Trendul este pozitiv, deci”.

Asta sustine bloggerul intr-un interviu acordat Wall-Street.ro prin care au fost urmarite afirmatiile si notele bloggerilor despre cursul blogosferei in 2013 si in 2014. Astfel, Chinezu.eu sustine ca investitiile advertiserilor in bloguri au crescut. „Pentru ca ce facem noi la kooperativa.ro se potriveste la fix cu ce vor companiile si agentiile, asa ca pentru noi a fost un an de crestere. Nu pot vorbi despre toata piata, per ansamblu, pentru ca nu am date. Dar, din discutiile cu alti bloggeri si cu anumite agentii si companii, am inteles ca 2013 a fost un am mai degraba de stagnare decat de crestere”, explica bloggerul, care acorda nota 8 cand vine vorba de investitii externe.

Totodata, el pariaza pe cresterea investitiilor in blogurile de nisa si in cele de brand personal, dar nu in cele generaliste. „Pe acest "pariu" am construit si kooperativa.ro, de altfel. Asa ca, in ceea ce ne priveste, noi ne asteptam la crestere si in 2014”, completeaza Chinezu.eu.

Totusi, pe aceesi linie, bloggerul da nota 10 cresterii inregistrate de propriul sau blog, Chinezu.eu. Cu cat a crescut acesta in acest an fata de 2012, blogerul explica in declaratiile publicate aici.

Citeste si:
Fetele din spatele Fabulousmuses.net la WS 360
Fetele din spatele...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea New Media »



Citeste si
93.000 euro cheltuiti de Primaria Capitalei cu 10 bloggeri si vloggeri