YouTube, companie detinuta de gigantul Google, este aproape de achizitia serviciului de video-streaming Twitch, pentru 1 miliard de dolari, pentru care a concurat cu mai multi rivali, inclusiv cu Microsoft, au declarat surse apropiate situatiei pentru portalul The Verge.

Cele doua companii au convenit asupra pretului si mai au de stabilit detalii precum cat de independenta va ramane compania dupa preluare, a spus una dintre surse.

Twitch a evaluat mai multe variante si a ajuns la concluzia ca YouTube reprezinta cea mai buna optiune pentru a putea sustine ritmul puternic de crestere din ultimii ani, scrie Mediafax.

Compania a fost infiintata in 2011 si permite utilizatorilor sa transmita si sa priveasca clipuri video din jocuri.

Twitch, cu peste 45 de milioane de utilizatori, a atras fonduri de 20 de milioane de dolari de la investitori in 2013 si va inregistra, probabil, profit in acest an.

Citeste si:
Ce au căutat copiii pe internet în primul an de pandemie
Ce au căutat copiii pe...

Capitalul nu este problema companiei, intrucat a avut suficiente oferte din partea investitorilor, a spus una dintre surse. Twitch are nevoie de un partener care sa-i ofere suport la nivel global pentru volumul foarte mare de inregistrari si difuzari live de continut video.

Desi compania nu este foarte cunoscuta de catre cei care nu sunt pasionati de jocuri, in orele de varf inregistreaza un trafic de date mai ridicat decat giganti precum Facebook si Amazon.

Microsoft si alte companii au inaintat propuneri serioase, dar YouTube a fost considerata cea mai buna varianta, a spus una dintre sursele The Verge.

Citeste si:
Comisia Europeană a aprobat achiziţionarea Telekom Romania de către...
Comisia Europeană a aprobat...

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri