Google isi reorganizeaza operatiunile din Europa prin fuzionarea diviziei din nord-vestul continentului cu cea din Europa de Est, Orientul Mijlociu si Africa, pentru a face fata mai eficient reglementarilor mai stricte, potrivit unei surse apropiate situatiei, citata de Reuters.

Reorganizarea vine dupa un an de probleme ale companiei cu autoritatile politice si de reglementare, in domeniul antitrust si confidentialitatii datelor si pana la taxele platite in diferite tari europene. Google are totodata relatii dificile cu unele industrii europene precum cea de media si companiile de telecomunicatii. Decizia a fost luata pentru simplificarea organizarii atat din motive comerciale, cat si pentru a lucra mai eficient cu partenerii de afaceri si autoritatile.

Sediul regional al Google va ramane la Dublin, unde compania are mai multe mii de angajati, iar reorganizarea nu va duce la concedieri, a precizat sursa. Compania americana a devenit tinta criticilor in Europen, pentru practici agresive de afaceri, o schimbare de rol fata de anii trecuti, in care era considerata un model in domeniul inovatiilor si noilor posibilitati economice.

Google sustine in schimb ca pentru ca Europa sa ramana competitiva pe pietele globale trebuie sa formeze o piata digitala unica, in loc sa se bazeze pe legilatiile nationale ale celor 28 de state membre, care deseori protejeaza industrii locale.

Citeste si:
Ce business-uri crede Bill Gates că vor fi următoarele Google sau...
Ce business-uri crede Bill...

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri