NBC Universal a confirmat ca va investi o suma de 200 de milioane de dolari in site-ul BuzzFeed

Compania de media americana NBC Universal a confirmat recent ca a decis sa investeasca o suma de 200 de milioane de dolari in site-ul american de stiri si divertisment BuzzFeed, aceasta tranzactie crescand valoarea platformei online la 1,5 miliarde de dolari, potrivit theguardian.com.

Jonah Peretti, fondator si director executiv al BuzzFeed, a declarat ca prin acest parteneriat strategic NBCUniversal si BuzzFeed isi unesc fortele pentru "a construi viitorul stirilor si divertismentului". De asemenea, BuzzFeed si NBC Universal vor lucra impreuna pentru a acoperi evenimente de o mare importanta, intre care Jocurile Olimpice de la Rio de Janeiro, de anul viitor, pentru care NBC detine drepturile de difuzare TV in SUA, scrie Mediafax.

"BuzzFeed si NBC Universal vor fi parteneri strategici si au foarte multe sa isi ofere reciproc", a declarat Kenneth Lerer, presedintele executiv al BuzzFeed. "Abia asteptam sa colaboram in privinta continutului TV, a filmelor, a Jocurilor Olimpice si sa incheiem parteneriate cu agentii de publicitate si branduri", a mai spus acesta. De cealalta parte, reprezentantii NBC Universal au spus ca au fost atrasi de oportunitatea de a beneficia de audienta foarte mare a BuzzFeed, un site care atrage in fiecare luna 200 de milioane de utilizatori unici, in timp ce clipurile publicate pe aceasta platforma sunt vizualizate lunar de 1,5 miliarde de ori.

"(BuzzFeed, n.r.) atrage o audienta masiva si loiala si a dovedit ca se numara printre cei mai creativi, populari si influenti jucatori din new media", a declarat Steve Burke, directorul executiv al NBC Universal. Confirmarea oficiala a acestui parteneriat vine la aproximativ doua saptamani dupa ce presa internationala a scris ca NBC Universal intentioneaza sa faca o investitie in site-ul BuzzFeed. Pe de alta parte, NBCUniversal a investit recent o suma de 200 de milioane de dolari si in compania digitala Vox Media, care detine, printre altele, site-ul de stiri The Verge. Aceste operatiuni fac parte din efortul companiei NBCU de a se dezvolta in zona digitala, pentru a atrage noi audiente.

Corporatia Comcast, care are sediul central in Philadelphia, este cel mai mare furnizor de televiziune prin cablu din SUA. Universal Networks International, divizia globala de televiziuni a NBCUniversal, este una dintre cele mai mari companii de divertisment din lume. Portofoliul sau include brandurile Universal Channel, Syfy, E! Entertainment Television, 13th Street, DIVA, Studio Universal, Telemundo, The Style Network si Golf Channel. Universal Networks International reprezinta si televiziunea Movies 24 in Marea Britanie. De asemenea, NBCUniversal News Group opereaza televiziunile CNBC si NBC News la nivel international. Universal Networks International este parte a NBCUniversal, o divizie a Comcast Corporation. Universal Networks International este prezenta si pe piata audiovizualului din Romania, prin intermediul televiziunilor Diva si E! Entertainment.

Citeste si:
Donald Trump, actionar unic al Miss World Organisation
Donald Trump a devenit...

Sursa foto: BuzzFeed/Shutterstock
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea New Media »



Setari Cookie-uri