Opera, unul dintre cele mai vechi Web browsere, introduce o noua versiune care incorporeaza facilitati ad-blocking direct in browser, promitand o viteza de incarcare a paginilor mai mare cu pana la 90%. Miscarea vine intr-un moment putin asteptat, in care gigantii media descurajeaza folosirea ad blocking-ului.

Promisiunile Opera? Pagini mai rapid incarcate, privacy mai bun, securitate sporita si o experienta de browsing mai putin intruziva. Cu toate acestea, Opera „evita” sa spuna ca deja mari publisheri din lume, inclusiv Forbes SUA, nu mai permit accesarea de informatii daca ai Ad Blocking instalat.

Compania norvegiana a introdus primul Web browser in 1995. Odata cu evolutia smartphone-urilor, si-a schimbat focusul pe mobile browsing si piata de advertising, de unde atrage acum principalele venituri. Opera se claseaza pe locul cinci, la mare distanta de Microsoft, Google, Firefox si Apple. Compania are circa 60 de milioane de utilizatori activi pe desktop.
Opera said on Thursday it was introducing a version of its browser aimed at software developers and early adopters, but will eventually offer the feature in future browsers for both computers and phones, scrie Venturebeat.

Oficialii companiei au spus ca nu vad nicio contradictie in lansarea unei versiuni cu ad-blocking integrat, desi compania practic traieste din publicitate, intrucat, spun ei, cererea pentru ad-blocking va scadea atunci cand reclamele vor deveni mai putin intruzive si deranjante.

Citeste si:
Studiu: Tinerii se trateaza online, medicina mai are de recuperat
Studiu: Generatia tanara...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea New Media »



Citeste si
Incasarile Orange Romania au scazut in trimestrul al doilea