Layout-ul si design-ul rezultatelor cautarilor in Google au devenit deja clasice, insa se pare ca gigantul american testeaza o schimbare majora in pagina, facand rezultatele negre, in loc de „clasicul” albastru.

Bineinteles, este putin probabil ca Google sa faca aceasta schimbare doar de dragul ei, fara ca ceva mult mai profund (si avantajos pentru companie) sa se afle in spatele acestei decizii.

La aflarea vestii ca Google ia in calcul aceasta posibilitate, internautii s-au aratat cel putin dezamagiti, acestia cerand aproape la unison ca Google sa nu schimbe culoarea rezultatelor, scrie Digitaltrends.

Desi pare o schimbare minora, Google a investit ultima data cand a incercat mai multe nuante de albastru, in urma cu cativa ani, peste 200 de milioane de dolari, in teste. Intr-un final, designerii mai aveau de ales intre doua nuante, dupa ce deja trecusera prin 41. Compania a aratat cele doua variante userilor, si, dupa un timp, s-a decis asupra actualei variante.

Citeste si:
Impactul Google in Romania: 8 lei castig pentru 1 leu investit in Ads
Impactul Google in Romania: 8...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea New Media »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si