Facebook va inchide business-ul de video ad-uri programatic LiveRail, conform unei persoane familiare cu situatia, gigantul american inchizand practic si partile ramase din compania de tehnologie achizitionata in 2014.

LiveRail oferea o serie de instrumente pe care companii de media precum Hulu si A&E Networks le foloseau pentru a vinde pe Web reclame video. Aceste companii se foloseau de tehnologia LiveRail pentru a stabili „schimburi private”, in care marketerii puteau cumpara reclame, folosind software automat.

Initial, achizitia LiveRail a fost perceputa in piata ca un semnal ca Facebook vrea sa ofere tehnologie back-end catre o gama larga de publisheri, pe masura ce videoclipurile video pe Web castiga teren.

Cu toate acestea, Facebook a restrans, constant, activitatile LiveRail si, se pare, va renunta complet la serviciile companiei, scrie MarketWatch.

Citeste si:
Șapte din 10 tineri se bazează pe rețelele sociale pentru a se...
Analiză Kaspersky: Șapte din...

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri