Facebook inchide complet business-ul de reclame LiveRail

Facebook va inchide business-ul de video ad-uri programatic LiveRail, conform unei persoane familiare cu situatia, gigantul american inchizand practic si partile ramase din compania de tehnologie achizitionata in 2014.

LiveRail oferea o serie de instrumente pe care companii de media precum Hulu si A&E Networks le foloseau pentru a vinde pe Web reclame video. Aceste companii se foloseau de tehnologia LiveRail pentru a stabili „schimburi private”, in care marketerii puteau cumpara reclame, folosind software automat.

Initial, achizitia LiveRail a fost perceputa in piata ca un semnal ca Facebook vrea sa ofere tehnologie back-end catre o gama larga de publisheri, pe masura ce videoclipurile video pe Web castiga teren.

Cu toate acestea, Facebook a restrans, constant, activitatile LiveRail si, se pare, va renunta complet la serviciile companiei, scrie MarketWatch.

Citeste si:
Rețea de conturi din România, care îl promova pe Trump, închisă de...
Rețea de conturi din România,...
Citeste si:
15 remedii simple pentru durerile de urechi
15 remedii simple pentru...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea New Media »



Setari Cookie-uri