Google va penaliza in motorul de cautare site-urile care au reclame pop-up si alte forme de distragere a atentiei asupra continutului, schimbarea urmand a fi implementata incepand cu prima parte a anului viitor, a anuntat gigantul Web.

Miscarea are ca scop combaterea site-urilor care, desi pretind (si apar) ca fiind mobile ready, de fapt “ataca” utilizatorii cu multiple pop-up-uri. Cele mai puternic penalizate vor fi cele care includ pop-up-uri care acopera aproape complet sau complet continutul principal al paginii, reclamele interstitiale si cele care includ reclame pentru care trebuie sa scrollezi pentru a le elimina.

“Paginile care includ interstitiale ofera o experienta de navigare mai slaba fata de alte pagini care nu aglomereaza userii”, a scris product manager-ul Google Doantam Phan. “Pentru a creste experienta pe mobile, incepand cu 10 ianuarie 2017, paginile cu continut care nu este usor accesibil ar putea sa nu mai fie atat de usor de gasit in motorul de cautare”.

Aceasta miscare ar putea afecta o multime de site-uri majore – Yelp, de exemplu, are deseori pop-up-uri masive, pe mobile.

Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri