Facebook lucreaza la un sistem prin care companiilor vor posta job-uri disponibile

Facebook ar putea in curand sa concureze cu LinkedIn, printr-un nou tip de optiuni care sa promoveze job-uri disponibile. Facebook testeaza in prezent o facilitate ce le va permite companiilor care au pagini de Facebook sa posteze si sa-si promoveze posturile prin care se anunta disponibilitatea unei pozitii in cadrul firmei.

Paginile de Facebook ar urma sa aiba la dispozitie o noua optiune in cadrul meniului de creare a posturilor noi. Alaturi de optiuni clasice precum text, poze sau link-uri, paginile de Facebook ar putea alege in curand optiunea Job. Aceasta noua optiune va avea campuri speciale in care vor putea fi introduse detalii legate de job-ul respectiv. Administratorii paginilor de Facebook vor putea specifica tipul job-ului, cerintele, salariul etc, conform News.ro.

Posturile de tip Job vor avea un format special pentru a iesi in evidenta fata de postarile obisnuite din cadrul wall-ului. Acestea vor include un buton prin care utilizatorii vor putea aplica, iar aplicarile vor fi receptionate de companii sub forma unor mesaje pentru paginile de Facebook.

Paginile de Facebook vor avea o sectiune speciala dedicata job-urile disponibile. Utilizatorii pot intra pe pagina unei companii si accesa tab-ul de job-uri pentru a vedea ce slujbe sunt disponibile. Este, pe de o parte, si un mijloc de a atrage mai multi fani catre paginile de Facebook ale companiilor.

In plus, pentru ca Facebook nu presteaza servicii gratuite, paginile vor putea plati pentru a-si promova Job-urile. Facebook are la ora actuala 1,79 miliarde de utilizatori, in timp ce LinkeIn, recent achizitionat de Microsoft pentru 26,2 miliarde de dolari cash, are 467 milioane de utilizatori. Teoretic, diferenta aceasta ar putea fi suficienta pentru a convinge companiile sa foloseasca viitoarea facilitate Facebook.

Sursa foto: gpointstudio / Shutterstock.com

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea New Media »



Setari Cookie-uri