Google va renunta, in acest an, la scanarea continutului Gmail pentru difuzarea de reclame personalizare, aducand serviciul de email la nivelul ofertei contra cost pentru companii, G Suite, relateaza Reuters, potrivit News.ro.

Decizia a fost anuntata vineri intr-o postare facuta pe blog de directorul diviziei de cloud a Google, Diane Greene, care s-a alaturat companiei in 2015, fiind responsabila de dezvoltarea rapida a afacerilor cu servicii cloud ale Google.

Practica Google de a analiza emailurile utilizatorilor serviciului gratuit Gmail a fost criticata din motive de ingrijorare legata de respectarea vietii private.

Serviciul G Suite a atras un numar mai mare de companii in ultimul an, peste 3 milioane platind pentru utilizarea acestuia, potrivit Google. Gmail are peste 1,2 miliarde de utilizatori la nivel mondial.

Citeste si:
Dependent(a) de smartphone? Cum sa iti monitorizezi comportamentul
Dependent(a) de smartphone?...
Sursa foto: Twin Design/Shutterstock

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea New Media »



Citește și
Varianta digitală care permite completarea declarației pe propria răspundere
Setari Cookie-uri