IntelligentBee, companie ieseana de dezvoltare software si suport tehnic, anunta lansarea platformei de self-ticketing Eventway. Platforma se bazeaza pe modelul Business-to-Business si se adreseaza organizatiilor si companiilor nationale si internationale.

Eventway pune la dispozitia organizatorilor de evenimente un proces de management intuitiv si este destinata exclusiv comercializarii de bilete electronice, identificabile prin codul QR. Ulterior, acestea pot fi achizitionate prin cele mai cunoscute procesatoare de plata, fiind livrate pe adresa de e-mail a clientului.

,,Pe fondul maturizarii pietei in ultimii ani, nisa evenimentelor reprezinta un model de business care devine tot mai profitabil, fie ca activezi ca organizator, fie ca livrezi un serviciu de dezvoltare in industria interactiva. De la concertele gratuite din anii 2000, piata a evoluat semnificativ, iar investitiile in logistica si promovare au modificat comportamentul de consum al participantilor. Festivalurile mari din ultimii ani au demonstrat ca businessul in acest domeniu poate fi profitabil, in conditiile dezvoltarii unor servicii la standarde occidentale. Toate acestea se aliniaza cu misiunea Eventway de a simplifica organizarea evenimentelor si vanzarea biletelor, precum si de a imbunatati experienta participantilor”, a precizat Iulian Maftei, Lead Communication Manager Eventway.

Perioada pentru prima etapa a dezvoltarii Eventway este estimata la un an si jumatate, dintre care primele sase luni sunt dedicate versiunii MVP. Pentru moment, Eventway dispune de functionalitatile esentiale pentru orice platforma de self-ticketing: bilete nominale livrate imediat, tranzactii efectuate in siguranta, check-in prin aplicatie la intrarea in eveniment, monitorizarea in timp real, generarea de coduri promotionale, rapoarte detaliate, check-out intuitiv, acces dashboard de pe orice dispozitiv.

Etapa secundara de dezvoltare va implica imbunatatirea functiilor deja existente, precum si implementarea unor noi optiuni. O functie unica pe piata din Romania va fi posibilitatea de a obtine feedback post-event, pentru a identifica aspectele ce pot fi imbunatatite si dezvoltate in organizarea editiilor urmatoare. De asemenea, utilizatorii vor avea posibilitatea de a rezerva locuri preferentiale in cadrul evenimentelor, iar aplicatia de check-in va fi actualizata constant.

In prezent, IntelligentBee a desemnat trei persoane pentru dezvoltarea Eventway: un Product Manager, un Lead Developer si un User Interface Designer. Echipa urmeaza sa fie extinsa pana la finalul anului 2019 cu inca trei pozitii.

Targetul Eventway pentru primul an a fost de 40.000 de bilete vandute si a fost depasit prin colaborarea cu Afterhills, cel mai mare festival din zona Moldovei, ajuns la a doua editie anul acesta. Versiunea initiala a fost testata in exclusivitate, toate biletele pentru Afterhills fiind distribuite prin Eventway. In al doilea an de activitate, Eventway are un target de 100.000 de bilete vandute.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri