Prima editie a festivalului UPGRADE 100, noul concept al fostului iCEE.fest, a anuntat cifrele finale legate de participarea din acest an.

3.772 de persoane au participat la festival – dintre care 200 de speakeri - , un numar mai redus decat cifra de „peste 4.000”, anuntata initial. Participantii au venit din peste 20 de tari, ponderea publicului din Romania fiind de circa 75%.

Am avut peste 4.200 de intrari la festival, e corect – dar nu e acelasi lucru cu numarul de participanti, asa cum numarul de vizitatori unici ai unui site nu este egal, ci de cateva ori mai mare, comparativ cu persoanele care viziteaza acel site. Preferam o raportare corecta, asa ca am corectat public cifra reala, fideli politicii noastre ”, a explicat fondatorul festivalului, Dragos Stanca, intr-un mesaj catre participanti.

Pe site-ul festivalului s-au pus deja in vanzare biletele pentru editia de anul viitor, care se anunta cel putin la fel de spectaculoasa, avand in vedere ca transformarile generate de tehnologie si Internet se vor amplifica.

Cele 8 scene UPGRADE 100 au totalizat un numar de peste 100 de ore de continut, grupat in 11 conferinte simultane – toate inregistrarile prezentarilor din festival urmand a fi disponibile membrilor comunitatii (care detin un bilet valid pentru editia 2019 sau 2020) in aplicatia UPGRADE 100.

Citeste si:
ex-CEO Xprize, la Bucuresti in deschiderea iCEE.fest
Confirmare de ultim moment:...

UPGRADE 100 a avut 45 de parteneri in acest an, printre care Orange - sponsor principal inca de la prima editie iCEE.fest din 2012 - Nissan, George/ BCR, Coca-Cola, GLO, mPlatform, MedLife, Verizon Media, MedLife, Majoritas Academy si altii. Lista completa este aici.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea New Media »



Citeste si
iCEE.fest: UPGRADE 100 - De la blockchain, la impactul social media