PSD, USR-PLUS, PNL, dar si ALDE “sparg” impreuna milioane de lei pe reclame sponsorizate pe Facebook prin paginile lor oficiale, conform instrumentului Ads pus la dispozitie, public, de cea mai mare retea sociala din lume. Surprinzator poate, USR-PLUS a investit in reclame mai mult decat PNL.

Astfel, lider in cheltuielile pe reclame pe Facebook este, previzibil, PSD. In intervalul martie-septembrie, Partidul Social Democrat a cheltuit nu mai putin de 550.000 de lei pe diferite reclame – multe dintre ele denigratoare, unele mincinoase si unele prin care a platit diverse persoane fizice sa laude proiecte ale PSD. Pe langa aceasta suma, alte “ramuri” ale PSD, precum Consiliul National PSD a mai cheltuit circa 15.000 de lei.

Pe locul doi se afla, poate surprinzator, alianta USR-PLUS, investind in acelasi interval circa 442.000 de lei.

Partidul National Liberal a investit mai putin in Facebook, in martie-septembrie 2019 investind 393.000 de lei.

ALDE, aliat al PSD pentru trei ani, a cheltuit pe reclame Facebook 87.000 de lei, campanii continuand “sa curga” pentru partidul lui Tariceanu. Nu prea i-a ajutat.

Citeste si:
Respectarea vietii private: Facebook a suspendat mii de aplicatii
Facebook a suspendat zeci de...

In ceea ce priveste campaniile de Facebook ale pretendentilor la pozitia de presedinte al tarii, Ramona Ioana Bruynseels a bagat peste 200.000 de lei in campanie, fiind detasat pe primul loc in topul ultimelor 30 de zile.

Vasile Cristian Lungu - Senator PMP, a cheltuit 63.000 de lei. Ionel Arsene, de la PSD, a “investit” 31.000 de lei.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea New Media »



Citeste si
Cine sunt vedetele publicitatii politice preelectorale?