Producatorul de medicamente Biofarm (BIO) estimeaza pentru acest an vanzari in crestere cu aproape 10%, la 115,1 milioane lei (26,2 milioane euro), insa profitul net ar urma sa scada cu 10%, la 19 milioane lei (4,3 milioane euro).

Compania a inregistrat anul trecut vanzari de aproape 105 milioane lei (23,5 milioane euro) si un profit net de 21 milioane lei (4,7 milioane euro), scrie Mediafax.

Costurile cu materiile prime si consumabile sunt estimate sa urce in acest an cu 5%, la aproape 33 milioane lei (7,5 milioane euro), iar cheltuielile cu personalul ar urma sa avanseze cu 14%, la 19,3 milioane lei (4,4 milioane euro), potrivit bugetului de venituri si cheltuieli care urmeaza sa fie discutat de actionari intr-o AGA programata pentru 18 aprilie.

Pentru acest an, conducerea Biofarm a programat investitii de 35,8 milioane lei (8,1 milioane euro), cu 20% peste nivelul estimat pentru anul trecut. Cele mai importante sume sunt destinate pentru achizitia unor echipamente de productie (16,5 milioane lei) si pentru extinderea fluxului de productie (10,3 milioane lei).

Cifra de afaceri a companiei a crescut anul trecut cu 12%, la aproape 105 milioane lei (23,5 milioane euro), fata de 93,4 milioane lei in anul 2011.

Potrivit celor mai recente raportari, in actionariatul companiei se regasesc SIF Oltenia (SIF5) - 26,97%, SIF Banat Crisana (SIF1) - 19,51%, SIF Moldova (SIF2) - 12,56% si Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Statului - 1,05%.

Cel mai recent transfer cu actiunile Biofarm a fost realizat pe bursa la pretul de 0,24 lei, in stagnare fata de ziua anterioara. La aceasta cotatie, capitalizarea companiei este de 262,7 milioane lei (59,8 milioane euro).

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri