Mondo di Pasta, compania care detine brandul FruFru, va lista saptamana viitoare o emisiune de obligatiuni in piata AeRO administrata de Bursa de Valori Bucuresti (BVB).

Oferta ajunge la 1 mil. euro, ea fiind deja suprasubscrisa, potrivit unor informatii din piata.

Compania a fost infiintata in anul 2005 sub numele Mondo di Pasta, avand misiunea de a oferi o alternativa la produsele de tip fast food, prezente la acel moment ca oferta majoritara pe piata de convenience food. Initial, compania a avut ca domeniu de activitate productia de paste si comercializarea prin serviciul de livrari la domiciliu si magazine proprii.

Produsele FruFru se gasesc in prezent in peste 200 de puncte de vanzare.

Citeste si:
Fondul Proprietatea anunta un nou program de rascumparari de actiuni
Fondul Proprietatea anunta un...
Sursa foto: Shutterstock

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Piete de capital »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Tendinte FMCG 2020: produse premium, BIO si cu impact asupra mediului