Certinvest devine Capital Point și vrea să concureze cu băncile în piața investițiilor

Sursǎ foto: Shutterstock

Certinvest devine Capital Point și vrea să concureze cu băncile în piața investițiilor

SAI Certinvest își va schimba denumirea în SAI Capital Point, după ce Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) a aprobat oficial această modificare. Sub noua identitate, Capital Point vrea să ajungă la active de 1 mld. de euro și să concureze direct cu sistemul bancar. La finalul lunii februarie, Certinvest avea active nete în valoare de 46,1 mil. lei.

„Această decizie semnificativă marchează o etapă importantă în procesul de transformare al companiei – o transformare care a fost accelerată și de recentele modificări ale structurii acționariatului”, declară Alexandru Chirilă, Administrator Masterbrok SRL

La finalul anului trecut, Certinvest, primul administrator independent de fonduri de investiții din România, înființat în 1994, a anunțat intrarea Masterbrok SRL în acționariatul companiei, cu o participație de 9,9%. Masterbrok este o companie specializată în educația financiară și investițională și are în portofoliu branduri precum Profit Point, Fincert, Bateria Financiară și Metrics Point.

Reprezentanții companiei spun că această tranziție vine ca urmare a unei reconfigurări strategice la nivel intern, cu un focus clar pe inovație, digitalizare și creșterea accesibilității la soluții financiare moderne.

”Noul motto al companiei, „Câștigă timp cu sens”, transmite cu claritate intenția noastră: aceea de a transforma investiția într-un instrument eficient, care eliberează timp și energie pentru lucrurile care contează cu adevărat”, menționează oficialii Capital Point, într-un comunicat de presă.

Aceștia anunță mai multe inițiative și parteneriate strategice prin care vor pune la dispoziție modalități moderne de investire, adaptate realităților actuale și nevoilor generației de investitori emergenți.

”Noua viziune către care lucrăm: 1 MILIARD EUR în administrare în următorii 10 ani. Ne propunem să construim, în următorii 10 ani, un administrator de fonduri care să concureze direct cu sistemul bancar, oferind randamente atractive , costuri mai mici și accesibilitate mai mare”, menționează Capital Point.

Strategia companiei se va baza pe șase piloni:

  • Avantaj competitiv față de bănci – prin randamente superioare, comisioane reduse și transparență totală.
  • Ecosistem educațional – podcasturi, webinarii, conținut valoros și o comunitate activă de investitori.
  • Distribuție digitală și parteneriate – platformă de investiții online, colaborări cu brokeri și consultanți.
  • Produse diferențiate – fonduri tematice, fonduri de dividende, produse cu garanții parțiale.
  • Acces la investitori mari și corporate – servicii personalizate pentru HNWI și companii.
  • Ambasadori financiari și influenceri – promovare prin lideri de opinie, testimoniale și social proof.

SAI Capital Point vrea să fie un actor activ în educația financiară și un susținător al parteneriatelor în piața de capital.

„Schimbarea denumirii în SAI Capital Point este despre claritate, asumare și viziune. Este despre timpul fiecărui investitor, despre sensul din spatele fiecărei decizii financiare, și despre cum putem transforma capitalul într-un instrument care susține cu adevărat viața fiecăruia dintre noi”, declară Alina Huidumac, Director General Adjunct SAI Capital Point.

Personalizate pentru tine