Principalele televiziuni si radiouri ar putea fi obligate sa indemne cetatenii la vot la fiecare scrutin electoral

PNL a initiat un proiect de lege prin care primele 15 televiziuni si primele 10 radiouri, in functie de audientele la nivel national, vor fi obligate sa difuzeze zilnic, timp de minimum 3 ori si maximum 6 ori, spoturi prin care sa indemne cetatenii sa vina la vot, informeaza G4Media.

Mesajele, care vor fi supervizate de Autoritatea Electorala Permanenta, vor avea rolul ”sa informeze si sa educe populatia, cu privire la importanta exercitarii dreptului de vot”, potrivit proiectului. Spoturile audio-video nu vor contine referiri de natura sa promoveze institutii sau persoane.

Productia spoturilor va fi realizata de fiecare televiziuni si radio, cu avizul prealabil al Autoritatii Electorale Permanente (AEP), si tot AEP va deconta pretul difuzarii lor, potrivit proiectului citat.

Lista radiourilor si televiziunilor ce vor intra in program va di intocmita de Consiliul National al Audiovizualului, pe baza studiilor de audienta in anul anterior desfasurarii campaniei de informare.

Campaniile de informare vor incepe cu 60 de zile inainte de data alegerilor si se vor desfasura si in ziua alegerilor, potrivit proiectului de lege. Pentru zonele in care populatia minoritara depaseste procentul de 20% din randul populatiei, Televiziunea Romana, respectiv Radio Romania vor difuza mesajele si in limbile respectivelor minoritati nationale.

Citeste si:
Eurobarometru: Românii au tot mai puţină încredere în sistemul medical
Eurobarometru: Românii au tot...

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Politic »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri