Deputatul liberal Gigel Stirbu scrie luni pe Facebook ca, "incepand din aceasta dimineata, toti postasii au fost pusi sa semneze un angajament prin care se obliga sa duca la fiecare pensionar in parte un pliant cu destule pagini, facut de PSD". Contactati de HotNews.ro, oficialii companiei au precizat ca Posta distribuie la nivel national materialele de promovare PSD pentru alegerile europarlamentare din acest an, pe baza unui contract comercial platit si a unui serviciu pentru care a transmis oferte tuturor partidelor.

"Incepand din aceasta dimineata, toti postasii au fost pusi sa semneze un angajament prin care se obliga sa duca la fiecare pensionar in parte un pliant cu destule pagini, facut de PSD.

Nu au voie sa vorbeasca despre asta, dar interesant este faptul ca tipul care m-a sunat, mi-a spus ca pe zona lui doar 3 pensionari sunt pro PSD iar restul nu-i mai deschid usa daca face asta. Cica denigreaza PNL la greu, iar postasii nu vor sa le duca."

Reactia Postei: Livrarea materialelor de promovare se face la nivel national in baza unui contract comercial platit

Contactati de HotNews.ro, oficialii Postei Romane au precizat ca "livrarea materialelor de promovare se face la nivel national" si au furnizat urmatoarele detalii:

"Posta Romana este companie cu actionariat majoritar de stat, prin Ministerul pentru Societatea Informationala, si nu este institutia publica finantata din bani publici. Activitatea operatorului national de servicii postale se deruleaza in concordanta cu prevederile Ordonantei de Urgenta nr.13/2013 privind serviciile postale, cu modificarile si completarile ulterioare, si se sutine din bugetul propriu.

Posta Romana distribuie materialele de promovare PSD pentru alegerile europarlamentare din acest an, pe baza unui contract comercial platit. Modalitatea de distributie este stipulata in contractul dintre parti si este specifica serviciului POSTMESAGER PLUS. Valoarea contractului este de 925.000 lei care au fost deja virati companiei.

Compania Nationala Posta Romana respinge orice acuzatie de partizanat politic si, similar celorlati operatori de profil care activeaza pe piata serviciilor postale. Potrivit prevederilor legale, beneficiarul serviciilor prestate este cel care trebuie sa-si asume intreaga raspundere pentru continutul de text si imagine a trimiterii, in cazul in care acestea incalca legislatia tarii sau normele specifice in domeniu.

De asemenea, in perioada de precampanie pentru alegerile europarlamentare din 26 mai 2019, Posta Romana a trimis oferte fiecarui partid, formatiune si candidatilor independenti pentru promovarea serviciilor de distruibuire neadresata (Postmesager, Postmesager Plus si Postcatalog) atasat, oferta detaliata de marketing care se regaseste si pe site-ul Postei Romane".

Pe site-ul companiei se arata ca "in perioada de precampanie, dar si in campania electorala pentru alegerile europarlamentare din 26 mai 2019 care va incepe in curand, Compania Nationala POSTA ROMANA ofera fiecarui partid, formatiune politica si candidatilor independenti, oportunitatea sa-si expuna programele electorale. Cu o prezenta, practic, in fiecare asezare umana din Romania, cu acces la peste 8,9 milioane de adrese postale, serviciile de marketing neadresat sunt un vehicul perfect pentru diseminarea mesajelor dumneavoastra."

Ce s-a intamplat la campania pentru prezidentiale din 2014: Posta a livrat pliante PSD cu mesajul "Klaus Iohannis vrea sa iti taie pensia!"

Liviu Dragnea anunta...
Citeste si: Dragnea promite incheierea programului "In fiecare comuna o ambulanta"


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Politic »



Citeste si
UDMR rupe protocolul cu PSD-ALDE