Masinile acoperite cu mesaje electorale si imaginile candidatilor au fost interzise in campania electorala, printr-o decizie luata miercuri de Biroul Electoral Central.

Surse din institutie au precizat pentru G4Media.ro ca, urmare a deciziei, candidatii nu mai au voie sa se deplaseze cu masini pe care sunt imprimate fotografia lor si mesaje electorale, dar ca pot sa-si lipeasca in geam afise in dimensiunile permise de lege, de 50 pe 35 de centimetri.

Decizia a fost luata in urma unei sesizari depuse de PMP, care a exemplificat cu o fotografie a unui microbuz cu imaginea candidatului Aliantei USR PLUS, Dan Barna.

Conform mapei sedintei, PMP a semnalat faptul ca, potrivit Legii 334/2006 privind finantarea campaniei electorale, sunt permise in campania electorala doar urmatoarele tipuri de materiale de propaganda:

a) afise electorale cu dimensiunile de cel mult 500 mm o latura si 350 mm cealalta latura; afisele electorale prin care se convoaca o reuniune electorala vor avea 400 mm o latura si 250 mm cealalta latura si vor fi amplasate in locurile speciale pentru afisaj;
b) materiale de propaganda electorala audio sau video, difuzate de mass-media audiovizuala;
c) publicitate in presa scrisa;
d) materiale de propaganda electorala online;
e) brosuri, pliante si alte materiale tiparite

In urma acestei sesizari, Biroul Electoral Central a decis ca nu pot fi utilizate in campanie masinile care sunt acoperite cu mesaje electorale sau imaginile candidatilor.

Mai multi candidati la alegerile prezidentiale din 10 noiembrie si staff-urile lor de campanie se deplaseaza in tara cu autocare si microbuze care au imprimate fotografiile candidatilor si mesaje electorale.

Sursa foto: Facebook / Dan Barna

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Politic »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri