Primaria Sectorului 4, condusa de Daniel Baluta (PSD), ar fi dat 30.000 de euro, bani publici, pentru a se promova pe site-uri anti-PSD, arata Libertatea.

Primaria Sectorului 4 Bucuresti, condusa de primarul PSD Daniel Baluta, a achizitionat, in ianuarie, ”servicii de promovare si comunicare pe Facebook” in valoare de aproape 30.000 de euro.

Aproape 5.000 de euro pe luna pentru promovare

Contractul de 135.000 RON (28.249,77 euro), castigat de firma CPC Publishing Media, prevede ”promovarea si comunicare online” pentru Primaria Sectorului 4 pe o perioada de 6 luni. Adica 22.500 de lei (aproximativ 4.700 de euro) pe luna. Serviciile achizitionate includ publicarea unui ”material publicistic saptamanal, pe toate cele 5 publicatii online, agreat de comun acord”.

O prima inadvertenta apare chiar in oferta de pe SICAP. Desi se vorbeste de 5 publicatii, sunt enumerate doar 4: Cap Limpede, Stirea Zilei, Romania Online si Bucurestiul.

Claudiu Popa, asociat si administrator al firmei castigatoare CPC Publishing Media, si fost director de marketing la Libertatea, nu a reusit sa lamureasca misterul celei de-a cincea publicatii, pierdute pe drum. Acesta a explicat, intr-un interviu telefonic pentru Libertatea, ca firma nu administreaza direct acele site-uri, ci este ”o regie de vanzari care intermediaza”. A mai spus ca publicatiile au fost alese pentru specificul local, fiind site-uri care au public cititor din Bucuresti.

Citeste si:
Primăria Sectorului 4 despăgubește mașinile avariate de furtuna de...
Primăria Sectorului 4...

Contactat de Libertatea, purtatorul de cuvant al Primariei Sectorului 4, fostul jurnalist Cristian Zarescu, a refuzat sa raspunda la intrebari telefonic si a cerut sa ii fie trimise pe e-mail. Pana la ora publicarii acestui material, Primaria nu a trimis niciun raspuns.

Citeste continuarea pe Libertatea

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Politic »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri