Gabriela Firea, primarul general al Municipiului București, și-a lansat sloganul de campanie pentru un nou mandat sub forma unui acronim al numelui său: "Forță, Iubire, Realitate, Eficiență, Adevăr Oamenilor" - "FIREA Oamenilor", scrie HotNews.ro.

Gabriela Firea susține că în această perioadă, când "se fac și se desfac alianțe politice electorale", ea se aliază "doar cu oamenii": "Partenerii mei sunt bucureștenii, nu politicienii de conjunctură".

Într-un mesaj postat joi pe Facebook, Gabriela Firea, care vrea al doilea mandat la Primăria Capitalei, susține că în aceste zile în care se întâlnesc politicieni și negociază posturi, calendare de alegeri, strategii, ea se aliază doar cu oamenii, "singura legătură care contează".

„La primărie, am deblocat și rezolvat probleme pentru oameni. S-au făcut multe, chiar dacă mai sunt încă multe de făcut. Într-un oraș nu se termină niciodată problemele. Important este să vrei și să poți să faci, pentru oameni, nu în avantajul tău. Pot și vreau să fac în continuare cât mai multe pentru oameni. Partenerii mei sunt bucureștenii, nu politicienii de conjunctură. Spun de 4 ani că problemele noastre au nevoie de implicare, nu de catalogări că ar fi de stânga sau de dreapta. În ultima perioadă observ că sunt și alții care mă copiaza și afirmă cam la fel. Tardiv”, a scrie primarul Capitalei pe Facebook.

Sursa foto: Facebook Gabriela Firea

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Politic »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri