Compania de marketing senzorial Mood Media s-a mutat in aceasta primavara in complexul de birouri Upground, din apropierea statiei de metrou Pipera. Cerinta principala in alegerea sediului a fost amplasarea biroului la parterul cladirii.
La nivel global, Mood Media Corporation are filiale in peste 40 de tari si ofera servicii de marketing in-store, precum servicii audio, video si olfactive direct la punctele de vanzare, pentru a imbunatati experienta cumparaturilor. Mai exact, muzica de ambianta, spoturi audio, in-store radio, continut video, in-store TV, branding olfactiv, clientii sai fiind marile retele hoteliere si de retail.

In Romania, Mood Media a fost infiintata in anul 2000, ca filiala tehnica a grupului, catre care au fost externalizate serviciile de call-center, in limbile franceza si engleza, si dezvoltare software pentru bazele de date interne.

"In 2012 s-a luat decizia infiintarii unui Centru de Excelenta in Bucuresti si cresterii activitatii din Romania. Departamentul call-center serveste astazi clienti vorbitori de germana, olandeza, franceza, engleza. Au fost infiintate trei departamente noi: In-Store Messaging (tehnicieni care programeaza continut audio pentru difuzare in locatii din intreaga Europa), Production (tehnicieni care produc cd-uri de actualizare a continutului muzical pentru clienti din intreaga Europa) si Repairs (tehnicieni care repara, updateaza si expediaza playere audio/video pentru clienti din toata lumea)", povesteste Carmen Radu, director de marketing al Mood Media Romania.

De ce a fost nevoie de un birou la parter

Numarul de angajati ai companiei s-a dublat in doar doua luni, pana la 82 in prezent si, tinand cont de acest context de crestere, a fost nevoie de un sediu care sa vina in intampinarea tuturor nevoilor. Mood Media a inchiriat in primavara o suprafata de 1.693 mp la parterul complexului de birouri Upground din Pipera, agentul de inchiriere care a reprezentat compania fiind DTZ Echinox.

"Pozitionarea la parter a fost o conditie esentiala pentru noul sediu, avand in vedere activitatea de productie si atelierul de reparatii hardware care necesita o intreaga logistica, de la livrari si preluari de colete/paleti, pana la reciclare si colectare selectiva a deseurilor rezultate", explica Radu.

Activitatea in Upground a inceput in luna mai, dupa ce biroul a fost amenajat de catre compania PZP Arhitectura, care a realizat o combinatie intre "un look industrial-metalizat si culori si contraste vii": mov cu verde, mov cu alb si negru cu galben.

"Cea mai frumoasa incapere votata in mod oficial de toata echipa este bucataria. Combinatia dintre verdele crud, mov si alb compenseaza foarte bine lipsa luminii naturale si creeaza un spatiu de socializare gurmanda. Un alt detaliu de care suntem mandri este sala serverelor disco. Pe langa tehnologie de ultima generatie si tone de cabluri ingropate in podeaua falsa, avem un hublou si un glob disco, de altfel foarte normale pentru un astfel de spatiu", continua Carmen Radu zambind.

Pipera, o zona prea corporatista si prea betonata

Anterior, compania a avut sediul in zona Charles de Gaulle, pe "o straduta verde si linistita", Maior Gheorghe Sontu nr 6.

"Ne lipseste verdeata si vecinatatea cu Parcul Herastrau. Zona Pipera nu are o reputatie prea buna in cultura urbana. E prea corporatista, prea aglomerata, cu o infrastructura care nu acopera deloc nevoile zonei. Noi adaugam: prea betonata. Dezvoltatorii ar trebui sa prevada spatii si colturi verzi, ar schimba aspectul zonei si ar aduce un suflu nou, de oxigen", afirma directorul de marketing al Mood Media.

Un alt dezavantaj este traficul din zona si ambuteiajele de la orele de varf. Pe de alta parte, noul sediu ofera avantaje precum senzatia de spatiu care a permis organizarea mai eficienta a departamentelor, facilitatile din zona - supermarket, farmacii si banci in imediata vecinatate, care lipseau la sediul anterior, apropierea de statia de metrou Pipera si amplasarea in nordul Capitalei, respectiv vecinatatea cu aeroportul, DN1 si Soseaua de Centura.

Sedinte cu ping-pong si darts

Pentru sedintele formale, compania foloseste Sala Oglinzilor 2-in-1, o sala mare cu un perete despartitor care se poate transforma, la nevoie, in doua sali.

"Pentru sedinte informale, avem un Fun Room cu fotolii funky, masa de ping-pong, darts, automat de cafea si de snacks-uri. Adica ingredientele de baza pentru un meeting eficient", spune zambind Carmen Radu. In plus, fiecare manager de proiect dispune de spatiu de sedinta in biroul propriu, inca patru mini-sali, pentru discutii intradepartamentale.

Birourile directorului general si ale managerilor de proiect nu au fost amenajate in mod special, companiia preferand sa imbunatateasca spatiile comune: birourile open-space, bucataria, fun-room-ul si receptia.

"Preferam sa valorizam interactiunea, comunicarea, managementul pe orizontala. Avem colegi care lucreaza la Mood Media inca de la deschiderea din Romania din anul 2000. Am crescut impreuna, iar expresia «suntem o familie» nu este deloc un cliseu. In acest context, directorul general este rarerori in biroul sau ci mai ales in mijlocul actiunii, la departamente si intalniri cu managerii de proiect. Un singur domeniu il face de temut: este un adversar redutabil la ping-pong!", incheie vesel Carmen Radu.

In complexul de birouri Upground, detinut de catre RREEF Real Estate, parte a grupului german Deutsche Bank, mai au sediul companiile: GfK, Intel, Bancpost si Banca Romaneasca.

BIROU DE COMPANIE este o sectiune saptamanala care prezinta birouri ale celor mai puternice firme din Romania.

Fotografii realizate de Mircea Dragos.




Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »


Setari Cookie-uri