Creșterea accelerata a pietei locale de spatii de birouri și de cladiri rezidentiale, precum si nevoia de a integra functii diverse ale spatiilor (publice sau private) a dus, in ultimii ani, la o cerere din ce in ce mai mare de personal care sa se ocupe de partea de administrare a acestora
Ca si in cazul altor discipline recente pentru piata locala, si cea de facility management se loveste in prezent de lipsa de profesionalizare a personalului care, de cele mai multe ori, activeaza in lipsa unor proceduri clare si a unor standarde profesionale recunoscute la nivel international.

In acest context, primul pas catre profesionalizarea personalului care activeaza in facility management sunt cursurile de specialitate. In Romania, aceste cursuri sunt oferite de catre RABO Academy (parte a Patronatului Proprietarilor de Cladiri din Romania), care porneste sesiunea din aceasta toamna cu doua cursuri: “Customer Service”, pe 10 octombrie, si “Energy Management”, 13 noiembrie. Organizate in parteneriat cu British Institute of Facilities Management (BIFM), cel mai prestigios institut de specialitate din Europa, cursurile au ca finalitate certificarea cunostintelor, printr-o diploma recunoscuta la nivel global, oferita de catre cele doua institutii.

Traineri internationali renumiti in domeniu vin la Bucuresti pentru a-i invata pe cursantii romani cum sa schiteze profilul cat mai detaliat al chiriasilor si clientilor acestora, astfel incat sa le poata oferi solutii personalizate. De asemenea, participantii la cursuri vor avea acces la informatii despre cum pot fi reduse emisiile de carbon si despre imbunatatirea eficientei energetice a cladirilor, aspecte din ce in ce mai importante pentru proprietarii si dezvoltatorii de proprietati comerciale, de exemplu. Cei doi traineri care vor fi prezenti la Bucuresti, Beth Goodyear si Phil Jones, vin cu o experienta cumulata de peste 40 de ani in industria de facility management.

“Climatul actual al pietei proprietatilor comerciale din Romania ne schiteaza deja marile tendite care vor aparea pe piata in anii urmatori. Privita in ansamblu, piata se apropie de noi perioade de renegocieri, relocari, eficientizari si consolidari, asadar cele doua competente pe care noi le propunem in cadrul cursurilor organizate in colaborare cu BIFM pregatesc managerii de facilitati din Romania pentru relatiile lor viitoare cu clientii, deschizand noi perspective pentru industria de real estate. Serviciile cu valoare adaugata, precum relatia cu clientul, beneficiile oferite si o comunicare transparenta a programelor si masurilor care vizeaza eficientizarea costurilor operationale, vor face diferenta in anii ce urmeaza”, a declarat Ioan Bejan, Secretar General al RABO.

Inscrierea la fiecare dintre cele doua module de curs costa 465 de euro + TVA pentru membrii RABO si 520 de euro + TVA pentru non membri. Persoanele care achizitioneaza un pachet pentru ambele cursuri beneficiaza de o reducere de 10% din totalul pretului.
Pentru detalii despre structura detaliata a cursurilor, precum si modalitati de inscriere, va rugam accesati http://www.rabo.org.ro/rabo-academy/.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »


Setari Cookie-uri