Belrom vrea sa extinda in perioada urmatoare centrul comercial Botosani Shopping Center cu 5.000 mp si inca 500 de locuri de parcare, au anuntat reprezentantii companiei.

Investitia in extindere ar urma sa se ridice la 3 mil. euro. Prima faza a Botosani Shopping Center a fost deschisa in noiembrie 2011 dupa o investitie de 15 mil. euro.

Dupa primul an financiar centrul comercial a raportat o cifra de afaceri de 1,4 milioane de euro.

Centrul comercial are o suprafata totala de 22.000 mp si dispune de o suprafata inchiriabila de 14.800 mp, din care hypermarketul Carrefour acopera peste 9.000 mp. Printre chiriasii centrului comercial botosanean se numara retaileri internationali si nationali printre care New Yorker, Orsay Orange, Vodafone, Leonardo, Sensiblu, Mado, Domo si Beauty Mania. In ceea ce priveste suprafetele inchiriate, retailerul national Domo ocupa cea mai mare suprafata, 1.206 mp, iar retailerul international New Yorker, 800 mp. De asemenea, retailerul de fast-food Mado ocupa 287 mp.

Botosani Shopping Center are in prezent 26 de magazine iar gradul de ocupare este de 98,03 %. Traficul inregistrat in centrul comercial este de 3,2 milioane de vizitatori anual, in crestere cu 25 % fata de anul trecut.

Citeste si:
Schimbări la vârful Lidl: Marco Giudici preia funcția de CEO
Schimbări la vârful Lidl:...

Din luna august 2012, administratia centrului comercial Botosani Shopping Center este asigurata de Carrefour Property Romania.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri