S.C. Clujana S.A., societatea comerciala in cadrul careia Consiliul Judetean Cluj detine calitatea de actionar majoritar, a deschis sambata primul magazin din Bucuresti, in complexul Bucur Obor.

Acesta este cel de-al optulea magazin pe care fabrica clujeana il deschide in Romania. Saptamana trecuta s-a mai deschis o unitate in Satu Mare. Compania are si un magazin online. Magazinele sunt operate impreuna cu un partener privat.

Clujana este un brand clujean, prezent pe piata romaneasca de peste 100 de ani. Societatea a trecut de-a lungul anilor prin momente dificile, discutandu-se inclusiv de intrarea in insolventa, "insa acum s-a adaptat pietei si a stabilit contacte cu clienti din Europa (Olanda, Italia), din toamna urmand Rusia. Societatea are peste 380 de angajati si 1.300 de perechi de pantofi pleaca zilnic din fabrica", se mentioneaza in anuntul companiei.

"Fata de anul trecut, vanzarile au crescut cu 50%, mai ales datorita relansarii modelelor pentru barbati. In prezent se lucreaza la pregatirea colectiei de incaltaminte toamna – iarna 2014 – 2015, aceasta urmand sa fie disponibila in magazinele proprii din luna septembrie", spun oficialii companiei.

S.C. Clujana S.A. este o companie la care Consiliul Judetean Cluj este actionar majoritar, cu o unitate de productie proprie in Cluj (Piata 1 Mai) si opt magazine in municipiile Cluj-Napoca (doua unitati), Dej, Bistrita, Zalau, Targu Mures, Satu Mare si Bucuresti.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »


Setari Cookie-uri