La finalul acestei luni, Dedeman va inaugura magazinul cu numarul 43 al retelei, in Satu Mare, un pariu de aproximativ 12.000 mp, care a necesitat un efort investitional de circa 11 milioane de euro si care va face ca reteaua de magazine a antreprenorilor romani sa isi extinda si mai bine prezenta in zona de nord-vest a tarii, o zona pe care inca nu o deservea.

“Strategia pentru acest an este reprezentata de consolidarea prezentei noastre in partea de nord-vest a tarii, iar inaugurarea magazinului din Satu Mare reprezinta un prim pas in indeplinirea acestui obiectiv”, a declarat Dragos Paval, presedinte al Dedeman.

Dupa Dedeman Satu Mare urmeaza Dedeman Oradea si un nou magazin in Capitala

Prin inaugurarea magazinului din Satu Mare, compania Dedeman continua procesul de expansiune ce vizeaza atingerea unui numar de 50 de magazine la nivel national, iar urmatorul pas in aceasta directie este reprezentat de deschiderea magazinului din Oradea, care va avea loc tot in vara acestui an.

Magazinul Dedeman din Oradea va fi deschis in cursul lunii august, iar in partea a doua a anului, retailerul pregateste un nou magazin in Bucuresti – in zona Pantelimon.

Tot pe harta investitiilor viitoare ale Dedeman in Romania se mai numara locatii precum Zalau, Giurgiu, Slobozia, precum si viitorul spatiu comercial din zona comerciala Baneasa, cel mai mare pariu al retailerului de bricolaj.

Cu cele trei locatii anuntate in acest an – Satu Mare, Oradea si Bucuresti – Pantelimon - , Dedeman va ajunge la finalul anului la 45 de unitati, urmand ca in cursul anului viitor sa pregateasca deschiderea de noi magazine.

Citeste si:

Dedeman, companie detinuta de catre fratii Dragos si Adrian Paval, dispune in prezent de 43 de magazine, fiecare cu peste 45.000 de repere la raft si peste 8.300 de angajati.

Afacerile Dedeman s-au apropiat anul trecut de pragul de 1 miliard de euro, in crestere putenica fata de valoarea inregistrata cu un an in urma.

Piata locala de bricolaj a trecut in ultimii doi ani prin ample schimbari, principalii actori implicati in consolidarea unui segment de piata estimat la o valoare de peste 2 miliarde de euro fiind Praktiker, Kingfisher, Leroy Merlin, Hornbach sau Ambient Sibiu, companie care a intrat la finele anului trecut in insolventa.